Dinsdag start ons avontuur

14 februari 2019 - Rotterdam, Nederland

Lars

Lieve mensen,

We vertrekken dinsdag naar de VS. Dit was acht jaar geleden precies de dag dat onze levens totaal veranderde, want we werden papa en mama van een toen nog piepklein, kwetsbaar maar toch oersterk mannetje. Zijn start was moeilijk omdat hij te vroeg op deze wereld kwam kijken. Maar in de tussentijd is dat kleine mannetje nog sterker geworden en is hij uitgegroeid tot een vrolijk, slim en lief mannetje. Met z'n vlotte babbel verrast hij iedereen.

Nu, acht jaar later gaan we weer terug naar de plekken die voor ons toen belangrijk waren en om Lars kennis te laten maken met zijn geboorteland.

Eerst verblijven we 3 nachten in New York City. Dan vertrekken we naar Philadelphia en daar blijven we ook 3 nachten. Daarna weer terug naar NYC om daar nog 2 nachten te genieten.

Ik ben zo benieuwd hoe Lars het zal vinden. Voor Lars is het aller belangrijkst wel dat we het vrijheidsbeeld gaan beklimmen. We hebben dit al geboekt en gaan gelijk tot aan de top (kroon). Dat betekent dus wel 377 treden.....hellup!

Tot dinsdag! Of eigenlijk woensdag (Nederlandse tijd). Want we komen dinsdag 17.30 uur (USA time) aan op JFK airport. Dan liggen de meeste wel te slapen denk ik.